Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijna de helft van de onlinekopers krijgt geen bestelbevestiging

Internet zet mensen aan tot extra aankopen. Het zijn niet louter vervangende aankopen. Dit zegt Liesbeth Hop van Pro Active in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hop vroeg 12.000 Internetgebruikers in acht Europese landen of ze hun online-aankoop ook gekocht zouden hebben als ze geen online verbinding hadden gehad. Van de Europeanen zegt 29,1 procent dat ze het product dan niet hadden gekocht. Ze vinden wel dat het bestellen nog te veel tijd kost en dat de levering nog te wensen overlaat. 47 Procent van de online-kopers krijgt bijvoorbeeld geen bestelbevestiging en klaagt daarover. Hop: ‘Loyaliteit bouw je door betrouwbaarheid en snelheid van levering én een goede prijs. Bekende merken hebben nog een voordeel: 38 procent van de Nederlanders koopt niet bij een onbekende aanbieder.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in