Bijna de helft van de onlinekopers krijgt geen bestelbevestiging
Internet zet mensen aan tot extra aankopen. Het zijn niet louter vervangende aankopen. Dit zegt Liesbeth Hop van Pro Active in het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hop vroeg 12.000 Internetgebruikers in acht Europese landen of ze hun online-aankoop ook gekocht zouden hebben als ze geen online verbinding hadden gehad. Van de Europeanen zegt 29,1 procent dat ze het product dan niet hadden gekocht. Ze vinden wel dat het bestellen nog te veel tijd kost en dat de levering nog te wensen overlaat. 47 Procent van de online-kopers krijgt bijvoorbeeld geen bestelbevestiging en klaagt daarover. Hop: ‘Loyaliteit bouw je door betrouwbaarheid en snelheid van levering én een goede prijs. Bekende merken hebben nog een voordeel: 38 procent van de Nederlanders koopt niet bij een onbekende aanbieder.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid