Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Unilever houdt bureaurelaties tegen het licht’

Unilever gaat de relaties met zijn belangrijkste bureaunetwerken tegen het licht houden, als gevolg waarvan aanpassingen onvermijdelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het Britse vakblad Campaign.De volgende bureaus staan volgens Campaign op de huidige lijst van Van den Bergh Foods en Bestfoods, het onlangs overgenomen bedrijf: Lowe Lintas, Ogilvy & Mather, JWT, DDB en BBDO. De laatste twee zijn nieuwkomers als gevolg van de overname van Bestfoods. De ‘strategische review’ geeft deze bureaus de kans om op de vast lijst van Unilever te komen.

related partner content for mobile comes here

Volgens het vakblad gaat het om een totale bureau-omzet van 200 miljoen pond en is het de bedoeling dat het aantal in te schakelen netwerken wordt verminderd. De review houdt in dat het werk van de afgelopen periode van de vijf
netwerken wordt geanalyseerd, dat er wordt gekeken of ze in staat zijn additionele accounts te behandelen, en toekomstige strategieën op het gebied van merkcommunicaties kunnen ontwikkelen.Volgens Campaign zullen de merken van Van den Bergh Foods en Bestfoods binnenkort worden geherpositioneerd onder de namen van de twee
‘masterbrands’, namelijk Knorr en Hellmann’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in