Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer krijgt Diesel

KesselsKramer wordt het nieuwe reclamebureau van Diesel. Dat is het resultaat van de pitch die het Italiaanse modeconcern had uitgeschreven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau gaat werken aan de internationale communicatie van het bedrijf en de eerste resultaten worden komende herfst zichtbaar. Diesel had de competitie uitgeschreven nadat creative director Joakim Jonason eind vorig jaar vertrok bij Paradiset DDB. Het Zweedse bureau werkte jarenlang op Diesel. De pitch betekende voor Diesel een 'bezinningsmoment'. Aan de competitie namen ook Devarrieuxvillaret uit Frankrijk, Lowe Lintas en Mother, beide uit Groot Brittannië en Cave Anholt Jonason (CAJ) uit Zweden deel. Paradiset trok zich uit de competitie terug. De nieuwe print- en outdoorcampagne voor de lente- en zomercollectie, die het komende voorjaar zal lopen, is nog wel door de combinatie Paradiset-Jonason gemaakt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in