Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi Strauss komt met nieuwe campagne

Levi Strauss & Co introduceert op 22 februari een nieuwe campagne in Europa voor zijn ‘twisted-seams’-spijkerbroeken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne, wederom ontwikkeld door Bartle Bogle Hegarty en te

related partner content for mobile comes here

presenteren aan de Europese pers en andere relaties in Londen maandag, komt

op televisie en in de printmedia. De commercials gebruike speciale effecten

en tonen de lichamen van dancers die 360 graden draaien op een groot feest

op een parkeerplaats, meldt de nieuwsdienst van Campaign. “Deze campagne

moet worden gezien als een poging om de dalende verkopen tegen te gaan van

deze eens dominante marktpartij”, schrijft het blad. Volgens Robert Hanson,

Levi’s president in Europa, is het de bedoeling dat ook de nieuwe campagne

eraan bijdraagt dat het imago van het jeansmerk bij jeugdige doelgroepen

wordt versterkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in