Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet populair bij tweens, radio niet

Internet is het favoriete medium van Tweens (61 procent), tv blijft daarbij achter met 30 procent. 3 Procent kiest radio of tijdschriften…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit komt naar voren uit het online onderzoek van Kaboem, het marketingplatform voor Tweens. In totaal deden er 2.500 respondenten met een internetaansluiting mee aan het onderzoek.

related partner content for mobile comes here

Bijna tweederde van de Tweens (61%) besteedt de meeste tijd aan het medium internet. 87 Procent dagelijks online, 47 procent zit dagelijks zelfs meer dan 3 uur op internet.

Radio heeft plaats gemaakt voor downloadprogramma's als KaZaA, LimeWire en eDonkey. Het downloaden van muziek is mateloos populair onder de jeugd. Zij geven aan dat zij het belangrijk vinden om zelf te kunnen bepalen naar welke muziek ze luisteren.

Als de tweens op internet zijn, dan zijn de voornaamste bezigheden MSN (81%), games spelen (63%) en muziek downloaden (55%).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in