Internet populair bij tweens, radio niet


Dit komt naar voren uit het online onderzoek van Kaboem, het marketingplatform voor Tweens. In totaal deden er 2.500 respondenten met een internetaansluiting mee aan het onderzoek.
Bijna tweederde van de Tweens (61%) besteedt de meeste tijd aan het medium internet. 87 Procent dagelijks online, 47 procent zit dagelijks zelfs meer dan 3 uur op internet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRadio heeft plaats gemaakt voor downloadprogramma's als KaZaA, LimeWire en eDonkey. Het downloaden van muziek is mateloos populair onder de jeugd. Zij geven aan dat zij het belangrijk vinden om zelf te kunnen bepalen naar welke muziek ze luisteren.
Als de tweens op internet zijn, dan zijn de voornaamste bezigheden MSN (81%), games spelen (63%) en muziek downloaden (55%).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid