Hoogeveen lanceert Winners & Co
Het magazine ‒ dat geen gossip bevat ‒ belicht ‘persoonlijke verhalen en de belevingswereld van winnaars, overwinnaars en van mensen die zich een winnaar voelen’. Dat zijn met name sporthelden, maar ook andere bekende Nederlanders.
Winners & Co verschijnt dit jaar tweemaandelijks, vanaf volgend jaar wordt het een maandblad. De oplage is in eerste instantie 75.000 stuks. Naast Hoogeveen en compaan Mariëtte van de Rest participeert ook een particuliere investeerder in de nieuwe uitgeverij, Winners Media.
Winners & Co richt zich op vrouwen van 35-45 jaar. Via een heuse Winners Foundation gaat structureel 10 procent van lezers- en advertentieomzet naar een goed doel. Onder het Winners & Co-label komt ook een kledinglijn op de markt. Een advertentiepagina in het nieuwe tijdschrift gaat 6500 euro kosten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHoogeveen verliet Sanoma’s Story vorig jaar november, na zeven jaar, waarvan vijf als hoofdredacteur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid