Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogeveen lanceert Winners & Co

Voormalig Story-hoofdredacteur Angela Hoogeveen introduceert op 14 maart het nieuwe ‘feelgood’ blad Winners & Co.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het magazine ‒ dat geen gossip bevat ‒ belicht ‘persoonlijke verhalen en de belevingswereld van winnaars, overwinnaars en van mensen die zich een winnaar voelen’. Dat zijn met name sporthelden, maar ook andere bekende Nederlanders.

related partner content for mobile comes here

Winners & Co verschijnt dit jaar tweemaandelijks, vanaf volgend jaar wordt het een maandblad. De oplage is in eerste instantie 75.000 stuks. Naast Hoogeveen en compaan Mariëtte van de Rest participeert ook een particuliere investeerder in de nieuwe uitgeverij, Winners Media.
Winners & Co richt zich op vrouwen van 35-45 jaar. Via een heuse Winners Foundation gaat structureel 10 procent van lezers- en advertentieomzet naar een goed doel. Onder het Winners & Co-label komt ook een kledinglijn op de markt. Een advertentiepagina in het nieuwe tijdschrift gaat 6500 euro kosten.

Hoogeveen verliet Sanoma’s Story vorig jaar november, na zeven jaar, waarvan vijf als hoofdredacteur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in