Overslaan en naar de inhoud gaan

ING schrijft reclamepitch uit

ING schrijft een reclamepitch uit onder vier bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureaus die zijn uitgenodigd om aan de pitch deel te nemen zijn: Selmore, UbachsWisbrun/JWT, Doom&Dickson en Leukwerkt Worldwide, het huidige bureau van ING. Als reden voor de pitch geeft ING zelf aan: 'Het bancaire landschap in Nederland is als gevolg van de kredietcrisis op zijn kop gezet en het vertrouwen in de sector is afgenomen. Ook de ING maakt op dit moment een grote verandering door. Daarom willen we een nieuwe stap zetten in onze communicatie. Om vast te stellen welk reclamebureau in deze verandering op lange termijn de meest geschikte partner is, heeft de ING na een zorgvuldige afweging besloten om een pitch uit te schrijven.'

related partner content for mobile comes here

Het winnende bureau zal vanaf komend voorjaar het reclamebureau zijn van de bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in