ING met crossmediale campagne voor starters
‘Met aangepaste dienstverlening voor startende ondernemers, nieuwe bankproducten en het goedkoopste startersbetaalpakket van Nederland zet ING de deuren wagenwijd open voor startende ondernemers’, zegt Monique Opdam, directeur communicatie bij ING. ‘Deze belofte wordt breed uitgemeten in een groot crossmediaal startersoffensief.’
Gisteren ging de campagne van start met een tv-commercial in de reeks bvan ‘het goede gesprek’. Na hypotheken, pensioenen en woondiensten staan nu startende ondernemers centraal.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Aanvullend op de thematische campagne, start ING een crossmediale inzet van middelen. Op de ING-site worden startende ondernemers in vijf stappen geholpen. Elke stap wordt ingeleid met een ‘embedded’ videofilm waarin Henk Renkema, directeur marketing MKB bij ING, de starters aanmoedigt. Verder is er uitgebreide bannering en een singing e-mail viral.
Tenslotte sponsort ING Bank het RTL televisieprogramma Mijn Tent Is Top, waarin Henk Renkema als jurylid de financiële gezondheid van startende horecaondernemers beoordeelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid