Overslaan en naar de inhoud gaan

In gesprek met marketingprofessionals

GVR/De Kennisconnectie organiseert onder de noemer 'In Gesprek Met?' een reeks wekelijkse bijeenkomsten om jonge marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dinsdag 29 juli start het programma met .

related partner content for mobile comes here

'In Gesprek Met?' biedt starters in de marketingcommunicatie een kans om te leren van de kennis en ervaring van de boegbeelden van het vakgebied. GVR/De Kennisconnectie heeft een aantal topmensen uit de marketingcommunicatie bereid gevonden om openhartig te praten over hun carrière(keuzes) en hun ideeën over de (toekomst van) de branche.

Per bijeenkomst is er plek voor 25 mensen, zodat de 'jonge professionals écht de kans krijgen om alles te weten te komen van hun gevestigde collega's', aldus GVR/De Kennisconnectie.

De sprekers:

René Repko (Hema), dinsdag 29 juli;
Jacques Kuyf (FD Mediagroep), dinsdag 5 augustus;
Stephan Fellinger (zelfstandig adviseur interactieve marketing), dinsdag 12 augustus;
Rik Riezebos (Brand Capital / EURIB), dinsdag 19 augustus;
Kim Dingler (They), dinsdag 26 augustus;
Ruud Polman (Randstad), dinsdag 2 september;
Ebba Hoogenraad (Hoogenraad & Haak advocaten), dinsdag 9 september;
Alfred Levi (3MO), dinsdag 16 september;
Muriel Arts (KPN), dinsdag 23 september;
Herwin van den Berg (Heineken), dinsdag 30 september;
Ton Schoonderbeek (Mindshare), dinsdag 7 oktober;
Harry Dekker (Unilever), dinsdag 21 oktober;
Inge Ligthart (TBWA/Neboko), dinsdag 4 november;
Bas van Berkesteijn (Woedend!), dinsdag 11 november.

Kijk voor meer informatie op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in