
Indien een gebruiker van de zoekmachine van ilse een zoekwoord ingeeft, verschijnen niet alleen de door ilse gevonden relevante resultaatpagina's, maar nu ook relevante resultaten uit de Gouden Gids. Deze resultaten worden in een apart window weergegeven. De resultaten van de Gouden Gids zijn in eerste instantie op nationaal niveau. Een bezoeker kan zijn zoekgebied ook verfijnen of verkleinen door binnen één of meer regio's te zoeken.
Paul Molenaar, algemeen directeur van ilse media, noemt de samenwerking met Gouden Gids een belangrijke eerste stap: ‘Nu de nieuwe zoekmachine is gelanceerd hopen we op deze manier samen te werken met veel informatieleveranciers. We verwachten nog voor het einde van de maand nieuwe samenwerkingsverbanden te kunnen melden’.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDick Ahles, Algemeen directeur van Gouden Gids BV, ‘Door deze combinatie van diensten kan de gebruiker optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die het internet te bieden heeft. Algemene informatie over bijvoorbeeld een product vind je bij ilse, wil je meer weten dan kom je terecht bij de bedrijven in de Gouden Gids. Handiger kan bijna niet’.
ilse verwacht eind maart de resultaten van de Gouden Gids te hebben geïmplementeerd in de ilse zoekmachine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee