Overslaan en naar de inhoud gaan

Ian Bickerton partner bij Huijskens & Istha

Dig Istha is er blij mee: ‘Als je de belangrijkste financiële journalist in Nederland aan je bureau kunt binden, is dat een goede…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bickerton (44) kwam in 1999 naar Amsterdam waar hij de afgelopen jaren voor de FT het Nederlandse en internationale bedrijfsleven volgde. Ondanks dat hij volledig partner wordt bij Huijskens & Istha zal zijn naam niet aan de bureaunaam worden toegevoegd.
“De enorme kennis van Ian Bickerton op het gebied van financiële communicatie en het internationale bedrijfsleven, samen met zijn jarenlange ervaring bij de belangrijkste zakenkrant ter wereld, zijn voor ons kantoor een geweldige impuls,” aldus Charles Huijskens en Dig Istha in een ronkend persbericht. “We zijn ervan overtuigd dat vele huidige en toekomstige cliënten van zijn kennis zullen profiteren.”

related partner content for mobile comes here

Bickerton zelf is uiteraard ook tevreden. Hij roemt de reputatie van het bureau en de kansen om dit verder uit te bouwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in