Hollandse consument maalt nauwelijks om reclame
Nationale verschillen lijken eerder toe dan af te nemen, luidt een van de
conclusies van het Euro Life & Living onderzoek van NFO…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de overige Europese consumenten zegt de meerderheid gevoelig voor reclame te zijn. Ook op
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
andere punten is de Nederlandse consument een buitenbeentje. Een meerderheid
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSvan consumenten in Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje heeft een voorkeur
voor producten uit eigen land, terwijl de vermelding ‘made in Holland’
slechts voor ongeveer eenvijfde van de Nederlandse consumenten extra reden
vormt voor aankoop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid