‘Verzekeringen in supermarkt een succes’
Uitbreiding van het supermarktassortiment met financiële producten heeft de toekomst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een onderzoek van ING Bank duidt erop dat onder het supermarktmerk reisverzekeringen en andere eenvoudige financiële producten prima zijn te verkopen. In Engeland gebeurt dat al onder de naam Tesco Finance. In de VS hebben banken veelal een eigen ruimte in de supermarkt. In Nederland zijn de retailconcerns momenteel vrijwel allemaal in gesprek met een financiële partij. Albert Heijn met Aegon, Schuitema met Achmea en Laurus met de Postbank.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid