Annuleringsregeling IP werpt vruchten af
De begin dit jaar geïntroduceerde annuleringsregeling van IP, waarop mediabureaus en adverteerders aanvankelijk kritisch reageerden, heeft…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
“De nieuwe regeling, die het moeilijker maakt om aangevraagde campagnes te annuleren, heeft als gevolg dat er minder lukraak wordt geboekt en afgeboekt”, aldus IP-directeur Ton Rozestraten. “De efficiency is toegenomen. Dat geeft rust, zowel bij mediabureaus als bij de IP-planners. Ook de kwaliteit van de offertes is gestegen. Want we zien een hogere honorering bij het initiële aanvraagproces.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid