Trouw ontwikkelt ‘overlevingspakket’
Dagblad Trouw heeft voor de studenten die half augustus introductieweken op universiteiten bezoeken een ‘overlevingspakket’ ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarin zitten onder meer een gratis krant van die dag, twee bonnen voor gratis dagbladen plus een gratis advertentie in Trouw voor een kamer. Bij het afhalen van een pakket op de Trouw-stand is er ook een gratis proefabonnement te verkrijgen. Ten slotte leveren UNONoodles, Unox (Bierbommetjes), het Nederlands Studenten Orkest, Stichting SOA (condooms), Grolsch, Nestlé (Flitz en Nescafé), OOR en SUM samples.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid