Hilarisch: anti-advertising van Deens merk Bianco


Bianco, for the fashion minded people.
Het Deense schoen- en kledingmerk Bianco maakt een brand statement met anti-advertising. Door de wereldwijde digitale email-kanalen vliegt momenteel een van hun print-uitingen met een ontzettend lelijke babyboomer-man, met potkapsel en bril. Een Harry Potter op leeftijd. Motto: We recommend a pair of really really beautiful shoes. We kunnen weer eens schaterlachen om een reclame.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp Bianco.com nog meer geinige advertising, o.a. een campagne die ingaat op plastische chirurgie en andere technologische genetica. Na het post-humanisme uit de 90s, wordt transhumanisme hot in de komende jaren. De zichzelf bepalende en corrigerende mens is niet bang voor de nieuwe technologien, maar maakt er juist vrolijk gebruik van.
Fijn, weer eens een merk met zelfspot en tartende humor. Niet verkrijgbaar noch te zien in Nederland. Is hier sprake van censuur of een als te kleine en ingedutte gepercipieerde en dus overgeslagen markt? Hou Scandinavie in de gaten, veel nieuwe reclame-ontwikkelingen op de young adult markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid