Overslaan en naar de inhoud gaan

Hartstichting en Unilever willen dat mensen gezonder gaan leven

Er komen twee landelijke campagnes aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide partijen verbreden hun samenwerking de komende drie jaar, ze willen mensen stimuleren zich structureel gezond(er) te gaan gedragen.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking valt binnen het Sustainable Living Plan dat Unilever in 2010 introduceerde.

Berend Jan Taken, Directeur Spreads en Dressings bij Unilever Benelux: ‘Eén van de hoofddoelstellingen is om in 2020 meer dan 1 miljard mensen te helpen in actie te komen om hun gezondheid en welzijn te verbeteren. Unilever en de Hartstichting kunnen elkaar versterken door slimme inzet van elkaars expertise en middelen.’

Er komen twee landelijke campagnes:

 - Inzicht in eigen gezondheid

Het voornemen is om een landelijke campagne te voeren om mensen op te roepen om de Persoonlijke Gezondheidscheck te doen en zich zo bewust te worden van de eigen gezondheid.

Deelnemers krijgen handvaten om acties te ondernemen voor een gezondere leefstijl op een manier die past bij de mensen zelf en hun motivatie.

Het doel van deze campagne is dat jaarlijks 300.000 mensen de Persoonlijke Gezondheidscheck gaan doen.

 - Gezond eten

Landelijke campagne waarin het belang van gezonde voeding voorop zal staan. Huishoudens die te weinig verse groenten en fruit eten moeten worden gestimuleerd dit vaker te doen.

‘Veel mensen denken dat het eten van en/of koken met vers fruit en verse groenten duur en tijdrovend is, maar de Hartstichting en Unilever willen laten zien dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn’, aldus Unilever en de Hartstichting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in