Overslaan en naar de inhoud gaan

gsus gaat in kinderkleding en brillen

Het Nederlandse kledingmerk gsus komt volgend voorjaar met een kinderkledinglijn onder een eigen merk-naam: gsis voor meisjes en gbro voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gsis en gbro is voor kinderen van 4 tot 12. De prints zijn, net als die van het volwassen gsus, gewaagd, scherp en, zoals ze bij gsus zelf zeggen, ‘met een flinke scheut humor en een vette knipoog’. Zo staat op een meisjesshirt een pin up afgebeeld. Mede-oprichtster en ontwerpster Angelique Berkhout haalt haar schouders op bij de vraag of dat niet wat erg heftig is. ‘Op televisie zien ze veel ergere dingen. Wij maken gewoon wat we zelf leuk vinden.’

related partner content for mobile comes here

Verder is gsus van plan brillen te introduceren, en wellicht ook schoenen, al zijn die plannen nog niet con-creet, aldus Schrijver.
De kinderkledingcollectie wordt gelanceerd in Europa, Noord-Amerika en Australië.

gsus sindustries startte 12 jaar gelden in Arnhem. Het merk is in Nederland in 180 winkels in internationaal in 28 landen verkrijgbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in