Overslaan en naar de inhoud gaan

'Gsm wordt belangrijkste advertentiemedium'

Mobiele telefoons zijn hét advertentiemedium van de toekomst. Dat zegt topman Maurice Lévy van Publicis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Franse bureaunetwerk investeert al enige tijd in bedrijven die gespecialiseerd zijn in mobiele reclame. Volgens Lévy bezit de gsm vier belangrijke eigenschappen: ze zijn internationaal, persoonlijk, direct en er zijn er al 3 miljard wereldwijd.

related partner content for mobile comes here

Lévy gelooft niet in het onderbreken van telefoongesprekken voor publicitaire doeleinden of het zenden van reclame-sms. ‘De toekomst ligt in het promoten van diensten, een gebruiksvriendelijke manier om wat koper en verkoper wensen, met elkaar te combineren. Deze budgetten gaan nu nog naar andere media, maar dat verschuift uiteindelijk naar de mobiele telefoon. Reclameresultaten worden onmiddellijk zichtbaar en meetbaar.’

Bron: International Herald Tribune.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in