Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace komt met NIKS voor de Nederlander die alles al heeft

KesselsKramer bedacht het ideale cadeau voor de feestdagen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nederland staat steevast in de top van de rijkste landen ter wereld. Het is dus ook niet verrassend dat het antwoord op de vraag ‘wat iemand voor de feestdagen wil hebben’ negen van de tien keer luidt: “niks”. 

related partner content for mobile comes here

Greenpeace vond het tijd om hier een passende oplossing voor te vinden. Samen met KesselsKramer werd daarom voor de feestdagen het ideale cadeau ontwikkeld voor de Nederlander die ‘alles’ al heeft: niks. Oftewel, een fraai vormgegeven doosje waar letterlijk niks inzit.

Symbolisch cadeau


Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. Vandaag gaat de sociale media- en digital out-of-home campagne van start. Ook is met medewerking van PR bureau Ganbaroo en Sophie Hilbrand een tijdelijke NIKS-winkel geopend in Lil’ Amsterdam op het centraal station.

Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. Vandaag gaat de sociale media- en digital out-of-home campagne van start. Ook is met medewerking van PR bureau Ganbaroo en Sophie Hilbrand een tijdelijke NIKS-winkel geopend in Lil’ Amsterdam op het centraal station.

De productlijn met zeven verschillende soorten niks is verkrijgbaar op greenpeace.nl/niks.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in