
Nederland staat steevast in de top van de rijkste landen ter wereld. Het is dus ook niet verrassend dat het antwoord op de vraag ‘wat iemand voor de feestdagen wil hebben’ negen van de tien keer luidt: “niks”.
Greenpeace vond het tijd om hier een passende oplossing voor te vinden. Samen met KesselsKramer werd daarom voor de feestdagen het ideale cadeau ontwikkeld voor de Nederlander die ‘alles’ al heeft: niks. Oftewel, een fraai vormgegeven doosje waar letterlijk niks inzit.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comSymbolisch cadeau
Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. Vandaag gaat de sociale media- en digital out-of-home campagne van start. Ook is met medewerking van PR bureau Ganbaroo en Sophie Hilbrand een tijdelijke NIKS-winkel geopend in Lil’ Amsterdam op het centraal station.
Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. Vandaag gaat de sociale media- en digital out-of-home campagne van start. Ook is met medewerking van PR bureau Ganbaroo en Sophie Hilbrand een tijdelijke NIKS-winkel geopend in Lil’ Amsterdam op het centraal station.
De productlijn met zeven verschillende soorten niks is verkrijgbaar op greenpeace.nl/niks.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee