Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezien worden op social media, ook vorm is content

Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest en kakel zo maar door, zijn plaatsen waar producten en bedrijven gezien, besproken en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je leert er wat klanten leuk en niet leuk vinden. Kanalen bij uitstek om te bouwen aan klant- en merkbeleving. Met content… maar ook met vorm!

related partner content for mobile comes here

Is je visuele identiteit doordacht genoeg ontworpen om op deze kanalen op te vallen, te verrassen en te onderscheiden? Klanten en prospect zien bijvoorbeeld dagelijks je logo voorbij komen in de vorm van een avatar. Geeft het de juiste indruk? Snapt men wat je doet? Is je bedrijf herkenbaar? Met andere woorden, is je visuele identiteit social media approved?

Je merk is immers niet alleen je logo. Ook content zoals infographics, quotes, videos, like-share-en-win-acties bepalen hoe je merk gezien en ervaren wordt. 

Het visuele aspect wordt online steeds belangrijker om onderscheid te maken. Social media serieus nemen in je bedrijfsvoering, betekent dus dat je uitingen op deze kanalen essentieel onderdeel worden van je visuele identiteit. Door een merkwaardige visuele identiteit neem je  mensen mee in je verhaal en groeit het vertrouwen. Er wordt al zoveel gepapegaaid en gedeeld dus druk je eigen stempel op content.

Je merk is het waard.

Dus kijk eens vanuit vogelperspectief naar al je contactmomenten met je publiek. En zorg voor herkenbaarheid en uniciteit. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in