Genomineerden Wakkere Inhaker bekend
2011 kende geen grote sportevenementen, dus werd er vooral ingehaakt op de bekende feestdagen, zoals Koninginnedag, Prinsjesdag, Valentijn en Kerst. Maar ook op de crisis in de huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate, en de baby van Doutzen Kroes.
De genomineerden zijn:
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
- Fonds Gehandicapten Aanmoediging Special Olympics
- Kruidvat Prinsjesdag
- Lidl Winnaar Beste Groente & Fruit
- Ikea Beste Woonwinkelketen
- Hema Winnaar Retail Jaarprijsn
- Dirk Bezoek Rutte aan Obama
- Aldi Kerst
- Plus Kerst
- Jumbo Winnaar Beste Supermarkt
- Gall & Gall Oud & Nieuw
De winnaar krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf.
Herman Bos, marketingdirecteur Telegraaf Media Nederland: ‘Naast het feit dat onze lezers en bezoekers inhakers ontzettend leuk vinden willen we adverteerders en bureaus inzicht geven in de effecten van inhaken omdat deze advertenties vaak beter worden herinnerd, hoger worden gewaardeerd en effectiever zijn dan gewone advertenties. De ervaring leert dat bureaus enorm creatief zijn op dit terrein.’
In het sportjaar 2012 worden, net als in 2010, weer alle advertenties onderzocht die inhaken op de sportevenementen, zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen.
Bron: Adformatie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid