Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Wakkere Inhaker bekend

Telegraaf Media Nederland heeft 10 adverteerders genomineerd voor de Wakkere Inhaker 2011. Op 29 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2011 kende geen grote sportevenementen, dus werd er vooral ingehaakt op de bekende feestdagen, zoals Koninginnedag, Prinsjesdag, Valentijn en Kerst. Maar ook op de crisis in de huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate, en de baby van Doutzen Kroes.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden zijn:

- Fonds Gehandicapten Aanmoediging Special Olympics
- Kruidvat Prinsjesdag
- Lidl Winnaar Beste Groente & Fruit
- Ikea Beste Woonwinkelketen
-
-
- Aldi Kerst
- Plus Kerst
- Jumbo Winnaar Beste Supermarkt
- Gall & Gall Oud & Nieuw

De winnaar krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf.

Herman Bos, marketingdirecteur Telegraaf Media Nederland: ‘Naast het feit dat onze lezers en bezoekers inhakers ontzettend leuk vinden willen we adverteerders en bureaus inzicht geven in de effecten van inhaken omdat deze advertenties vaak beter worden herinnerd, hoger worden gewaardeerd en effectiever zijn dan gewone advertenties. De ervaring leert dat bureaus enorm creatief zijn op dit terrein.’

In het sportjaar 2012 worden, net als in 2010, weer alle advertenties onderzocht die inhaken op de sportevenementen, zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen.

Bron: Adformatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in