Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Customer Media Scriptie Award

Smin, Customer Media Associatie, de initiatiefnemer van de Customer Media Scriptie Award, ontving dit jaar acht inzendingen. Van de acht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury voldoen deze drie scripties het beste aan de criteria praktische bruikbaarheid, kwaliteit, leesbaarheid, spraakmakendheid, toegankelijkheid en relevantie voor het customer media vak.

related partner content for mobile comes here

Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma), heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Olivier Wegloop (Boomerang Publishing), Kees Diamant (UWV) en Léon Bouwman (Adformatie), de scripties beoordeeld. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn actueel en relevant voor het vak.

Genomineerde scripties:

Titel: Positieve effecten van reageren op Negatieve Online Consumentenreviews
Door: Judith de Waard
Onderwijsinstelling: Vrije Universiteit Amsterdam

Titel: Betrokken bladen. Onderzoek naar de invloed van personeelsbladen op de betrokkenheid van medewerkers
Door: Christine Liebrecht
Onderwijsinstelling: Radboud Universiteit Nijmegen

Titel: Customer media in een online tijdperk
Door: Tim Hollander
Onderwijsinstelling: Hogeschool van Amsterdam

Tijdens de uitreiking op dinsdag 22 december 2009 in de Hermitage te Amsterdam, presenteren de drie genomineerde auteurs hun bevindingen. De aanwezige gasten kunnen hun stem uitbrengen en bepalen welke nominatie de bekroning verdient en naar huis gaat met een geldbedrag van € 1.500,-.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in