Genomineerden Customer Media Scriptie Award


Volgens de jury voldoen deze drie scripties het beste aan de criteria praktische bruikbaarheid, kwaliteit, leesbaarheid, spraakmakendheid, toegankelijkheid en relevantie voor het customer media vak.
Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma), heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Olivier Wegloop (Boomerang Publishing), Kees Diamant (UWV) en Léon Bouwman (Adformatie), de scripties beoordeeld. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn actueel en relevant voor het vak.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGenomineerde scripties:
Titel: Positieve effecten van reageren op Negatieve Online Consumentenreviews
Door: Judith de Waard
Onderwijsinstelling: Vrije Universiteit Amsterdam
Titel: Betrokken bladen. Onderzoek naar de invloed van personeelsbladen op de betrokkenheid van medewerkers
Door: Christine Liebrecht
Onderwijsinstelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Titel: Customer media in een online tijdperk
Door: Tim Hollander
Onderwijsinstelling: Hogeschool van Amsterdam
Tijdens de uitreiking op dinsdag 22 december 2009 in de Hermitage te Amsterdam, presenteren de drie genomineerde auteurs hun bevindingen. De aanwezige gasten kunnen hun stem uitbrengen en bepalen welke nominatie de bekroning verdient en naar huis gaat met een geldbedrag van € 1.500,-.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid