Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen Communicatiemanager van het Jaar

De prijs voor de Communicatiemanager van het Jaar, de Röhring, wordt dit jaar niet uitgereikt. Na uitvoerig beraad heeft de jury besloten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit heeft tot gevolg dat er geen genomineerden zijn aangewezen en geen prijs wordt toegekend. De uitreiking was gepland aansluitend aan het najaarscongres van Logeion op 7 december.

related partner content for mobile comes here

De jury ‘neemt de doelstelling van de prijs, het onder de aandacht brengen van een inspirerend voorbeeld van voortreffelijk communicatiemanagement, serieus en wil geen concessie doen aan het kwaliteitsniveau van de prijs’.
De jury zegt teleurgesteld te zijn over het bescheiden aantal voorgedragen kandidaten voor de prijs. In tegenstelling tot vorig jaar, waarbij de selectiecommissie kon kiezen uit zo'n twintig kandidaten, werden dit jaar in de voorronde slechts tien communicatiemanagers voorgedragen. Na een voorselectie bleven vier kandidaten over.
De jury bestaat dit jaar uit: Barbara Mulder (bestuurslid Logeion), Rocco Mooij (tijdschrift voor Communicatie), Ron van der Jagt (Boer & Croon Corporate Communication) Jan Schinkelshoek (titeldrager 2005, Rabobank Nederland), Joost Ravoo (titeldrager 2004, NS), Astrid Prummel (Adformatie) en Ben Warner (Gasunie Trade & Supply).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in