Overslaan en naar de inhoud gaan

Fortis kiest voor Grey EMEA

Fortis heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie gekozen om al zijn wereldwijde reclameactiviteiten onder te brengen bij één netwerk:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grey gaat zich bezig houden met de strategie en creatie van het Fortis merk en ook de retail-, verzekerings- en private banking activiteiten. Volgens Dik Kliks, managing director Grey Amsterdam was de pitch een gezamenlijke inspanning van de Grey-vestigingen in Londen, Brussel, Dusseldorf en Amsterdam. Het account zal vanuit Londen worden behandeld.

related partner content for mobile comes here

Global brand development director Giles Horton benadrukt dat de relatie met de lokale bureaus in Fortis’ belangrijke markten nauw zal zijn. Volgens hem betekent de uitkomst van de pitch dat aan de activiteiten van Roorda voor Fortis Bank een einde komt. Publicis, die de corporate campagne ontwikkelde, was sinds het deelnam aan de ABN Amro-pitch niet meer actief voor Fortis. Over de fusie met ABN Amro en de gevolgen voor de communicatieactiviteiten kan Horton op dit moment nog geen uitspraken doen.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in