Fortis kiest voor Grey EMEA
Grey gaat zich bezig houden met de strategie en creatie van het Fortis merk en ook de retail-, verzekerings- en private banking activiteiten. Volgens Dik Kliks, managing director Grey Amsterdam was de pitch een gezamenlijke inspanning van de Grey-vestigingen in Londen, Brussel, Dusseldorf en Amsterdam. Het account zal vanuit Londen worden behandeld.
Global brand development director Giles Horton benadrukt dat de relatie met de lokale bureaus in Fortis’ belangrijke markten nauw zal zijn. Volgens hem betekent de uitkomst van de pitch dat aan de activiteiten van Roorda voor Fortis Bank een einde komt. Publicis, die de corporate campagne ontwikkelde, was sinds het deelnam aan de ABN Amro-pitch niet meer actief voor Fortis. Over de fusie met ABN Amro en de gevolgen voor de communicatieactiviteiten kan Horton op dit moment nog geen uitspraken doen.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid