Euro RSCG Worldwide weer grootste communicatiebureau
Euro RSCG Worldwide is door Advertising Age opnieuw uitgeroepen tot grootste wereldwijde communicatiebureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In 2006 en 2007 was Euro RSCG Worldwide ook al eerste. Het communicatienetwerk heeft de eerste plaats onder meer te danken aan groei in alle regio's, sterke new business groei en goede prestaties van bestaande klanten als The Hershey Company, Schering-Plough, McDonald's, Kraft, Jaguar, L'Oreal, HP en Danone.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Euro RSCG Worldwide voert de ranglijst aan met 55 mondiale klanten en 1247 opdrachten. Hiermee overtreft het de bureaus McCann Erickson Worldwide en Ogilvy & Mather waarmee het volgens de cijfers die vorige week door Advertising Age bekend zijn gemaakt de top drie vormt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid