Eijsbouts creatief directeur Happiness Brussels


Eijsbouts (1983), anagram Bosuitjes, is al sinds begin dit jaar werkzaam bij Happiness, maar komt nu in de leiding van het bureau. Hij werkte ruim 3,5 jaar als concept provider en copywriter bij KesselsKramer in Amsterdam voor klanten als Ben, Greenpeace en Hans Brinker Budget Hotel. Ook was hij medeverantwoordelijk voor de 'JaofNee' orgaandonatiecampagne.
Hij vormt samen met Karen Corrigan het creative management van het bureau. Het creatieve team Michael Middelkoop en Sharif Abd el Mawla (insteadofalion.com) komt van Saatchi & Saatchi Leo Burnett Amsterdam. Verder werden er drie jongeren 'van school geplukt": Jana Vandromme, Léo Destatte en Jonas Desinte en werd Bill Bilquin (ex-DDB, Ogilvy) binnengehaald. Voortaan wordt er maandelijks uit alle creatieven de 'Creative Director of the Month' gekozen, die samen met Eijsbouts de creatieve concepten beoordeelt en uitbouwt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'In de 8 jaar dat Happiness nu bestaat is het management van verschillende generaties altijd succesvol geweest voor de creatieve output van het bureau. Ik wil dit verder uitbouwen', zegt Eijsbouts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid