Overslaan en naar de inhoud gaan

Eigen Huis & Interieur Tijdschrift van het Jaar

Eigen Huis & Interieur, een uitgave van Sanoma Uitgevers, is gisteravond tijdens het Tijdschriftengala 2006 tot Tijdschrift van het Jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het woonblad liet Psychologie Magazine, Veronica Magazine en Girlz! achter zich. De Adformatie Mercur voor Tijdschriftcampagne van het Jaar ging naar de campagne We is me (We), gemaakt door TBWANeboko. Andere genomineerden waren: Achmea ontzorgt (Achmea) ‒ DDB Amsterdam, Belastingdienst toeslagen (Belastingdienst) ‒ S-W-H, Vergis je niet in de prijs (Ikea) ‒ TBWANeboko en Dakvlag (Mini Cooper) ‒ PPGH/JWT.

related partner content for mobile comes here

Carmen Straatsma van ElleGirl mag zich Hoofdredacteur van het Jaar noemen. Lancering van het Jaar werd Glamour van G+J, terwijl SMM-baas Auke Visser werd gelauwerd met de Mercur d’Or/LOF-prijs voor publiekstijdschriften. Van de in totaal negen Mercurs gingen er vijf naar Sanoma Uitgevers en twee naar Hachette Filipacchi Media, het vroegere Quote Media.

Zie ook .

Op de foto: hoofdredacteur Irma Goedemondt van Eigen Huis & Interieur met de Mercur (foto Frans Schellekens).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in