Eigen Huis & Interieur Tijdschrift van het Jaar
Het woonblad liet Psychologie Magazine, Veronica Magazine en Girlz! achter zich. De Adformatie Mercur voor Tijdschriftcampagne van het Jaar ging naar de campagne We is me (We), gemaakt door TBWANeboko. Andere genomineerden waren: Achmea ontzorgt (Achmea) ‒ DDB Amsterdam, Belastingdienst toeslagen (Belastingdienst) ‒ S-W-H, Vergis je niet in de prijs (Ikea) ‒ TBWANeboko en Dakvlag (Mini Cooper) ‒ PPGH/JWT.
Carmen Straatsma van ElleGirl mag zich Hoofdredacteur van het Jaar noemen. Lancering van het Jaar werd Glamour van G+J, terwijl SMM-baas Auke Visser werd gelauwerd met de Mercur d’Or/LOF-prijs voor publiekstijdschriften. Van de in totaal negen Mercurs gingen er vijf naar Sanoma Uitgevers en twee naar Hachette Filipacchi Media, het vroegere Quote Media.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaZie ook hier.
Op de foto: hoofdredacteur Irma Goedemondt van Eigen Huis & Interieur met de Mercur (foto Frans Schellekens).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid