Overslaan en naar de inhoud gaan

Ed Borsboom start bureau voor merkgroei

Het bureau heet BOOM!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Borsboom (44) was van 2007 tot 2014 mede-eigenaar van het mediabureau Mediaxplain. 

related partner content for mobile comes here

Het bureau voor merkgroei is volgens Borsboom ontstaan vanuit de drijfveer om markteers van advies te voorzien op basis van marketingfeiten en bewijs.

Borsboom: ’Fans’, ‘targetting’, ‘differentiatie’, iedereen streeft hiernaar met de verwachting dat het merk ermee zal groeien. Maar er is geen enkele onderbouwing voor, sterker: het leidt aantoonbaar tot merkerosie. Data en bewijs wijzen juist in tegenovergestelde richting. Voor merkgroei kan je je beter richten op lichte kopers, bereik en opvallendheid.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in