Ed Borsboom start bureau voor merkgroei
Het bureau heet BOOM!.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Borsboom (44) was van 2007 tot 2014 mede-eigenaar van het mediabureau Mediaxplain.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het bureau voor merkgroei is volgens Borsboom ontstaan vanuit de drijfveer om markteers van advies te voorzien op basis van marketingfeiten en bewijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBorsboom: ’Fans’, ‘targetting’, ‘differentiatie’, iedereen streeft hiernaar met de verwachting dat het merk ermee zal groeien. Maar er is geen enkele onderbouwing voor, sterker: het leidt aantoonbaar tot merkerosie. Data en bewijs wijzen juist in tegenovergestelde richting. Voor merkgroei kan je je beter richten op lichte kopers, bereik en opvallendheid.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid