Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving vijfde SWOCC Scriptieprijs geopend

Winnaar mag scriptie presenteren tijdens SWOCC Symposium en wint € 1.000.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) looft in 2015 voor de vijfde keer de prijs uit voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie.

related partner content for mobile comes here

De winnaar wordt gekozen door een jury van wetenschappers en mensen uit de communicatiepraktijk. Juryleden zijn Christian Burgers (VU), Willemijn van Dolen (UvA), Tijs Timmerman (Heineken), Marieke van den Berg (Roorda Reclamebureau) en voorzitter Peter Neijens (UvA). Zij beoordelen de scripties op onder andere relevantie voor de onderzoeksgebieden van SWOCC, de praktische toepasbaarheid van de resultaten, de leesbaarheid en de kwaliteit van dataverzameling en –analyse. In april maakt SWOCC de winnaar bekend.

In 2013 won de prijs voor haar scriptie over online reputatiemanagement. Vorig jaar ging  met de prijs naar huis voor haar onderzoek over gesponsorde reclame op blogs. Reusch won mede door de relevantie van het onderzoek en het feit dat de resultaten direct bruikbaar waren voor de praktijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in