Overslaan en naar de inhoud gaan

Echt wel, echt niet #15

Welke actuele campagne valt op in positieve zin, en welke in negatieve? Deze week: Ouders van Nu versus Fiber Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Echt wel

related partner content for mobile comes here

Ouders van Nu transformeert van magazine naar crossmediaal merk en lanceert een reeks ‘selfie’-filmpjes over ouderschap anno nu. Via de Facebook-pagina, op straat en het eigen netwerk werden ouders gezocht die hun eigen leven filmden. Hoewel dit als idee niet compleet nieuw is, is het resultaat leuk, herkenbaar en vooral relevant voor het merk en ouders. WeFilm bedacht het concept en deed de productie van de filmpjes die te zien zijn via het nieuwe platform en YouTube.

Echt niet

Fiber Nederland kwam onlangs met een nieuwe campagne. De commercial is een aardig uitziende, maar behoorlijk clichématige animatie van huisjes die door een internetaansluiting worden verbonden. Of je daar de oorlog mee wint kun je je afvragen, maar aan het eind wordt nog een LED-tv weggeven, dus dat brengt de aandacht misschien weer terug. Dan de copy. De ´Meterkast Matser’ is nog tot daaraan toe, maar ‘Tik ‘m aan...sluiting’, nee die kan echt niet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in