Data & Insights Consumentenbond 'beloont' marketingtrucs met prijs Healthy people blauwe bosbes en framboos, AH guacamole dip en Rivella strijden tegen elkaar om de Kletsmajoor verkiezing van de…
Premium Programmatic 'Geef bedrijven ruimte zelf de privacy in te richten' Drie vragen aan Diana Janssen, de nieuwe voorzitter van de Federation for European Direct and Interactive Marketing (Fedma)
Data & Insights Soefi’s: Robert Cavalli moet van heilig symbool afblijven De soefi-moslims vinden dat de Italiaanse modeontwerper het Allah-symbool niet in commerciële campagne mag gebruiken.
Premium Influencer marketing De Mexico-tweet van KLM: dikke fail of mission accomplished? De discussie barstte gisteren direct los op twitter. PR-professionals Frank Peters en Jos Govaart staan lijnrecht tegenover elkaar.
Data & Insights Henkjan Smits in hoofdjury Effie De Effiejury 2014 is compleet met de toevoeging van 'tv-jurylid' Henkjan Smits.
Data & Insights Consumentenbond 'beloont' marketingtrucs met prijs Healthy people blauwe bosbes en framboos, AH guacamole dip en Rivella strijden tegen elkaar om de Kletsmajoor verkiezing van de…
Premium Programmatic 'Geef bedrijven ruimte zelf de privacy in te richten' Drie vragen aan Diana Janssen, de nieuwe voorzitter van de Federation for European Direct and Interactive Marketing (Fedma)
Data & Insights Soefi’s: Robert Cavalli moet van heilig symbool afblijven De soefi-moslims vinden dat de Italiaanse modeontwerper het Allah-symbool niet in commerciële campagne mag gebruiken.
Premium Influencer marketing De Mexico-tweet van KLM: dikke fail of mission accomplished? De discussie barstte gisteren direct los op twitter. PR-professionals Frank Peters en Jos Govaart staan lijnrecht tegenover elkaar.
Data & Insights Henkjan Smits in hoofdjury Effie De Effiejury 2014 is compleet met de toevoeging van 'tv-jurylid' Henkjan Smits.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid