Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie bureaus op internationale shortlist Fortis

Fortis heeft de namen bekendgemaakt van drie reclamebureaus die op de shortlist staan de wereldwijde communicatieactiviteiten van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie bureaus hebben ongeveer drie maanden om hun presentatie voor te bereiden. Eind oktober moet bekend worden welk bureau met Fortis gaat samenwerken.
Fortis general manager global branding & communications Adrian Martorana: ‘Fortis heeft deze offerte negen weken geleden uitgeschreven omdat wij op zoek zijn naar een partner die ons kan helpen bij het verder uitbouwen van het sterke Fortis-merk. Ik heb er alle vertrouwen in dat de drie reclamebureaus op de shortlist zich bewust zijn dat Fortis ook op lokaal niveau, van Amsterdam tot Hongkong en van Brussel tot Kiev, sterke en effectuieve communicatie nastreeft.

related partner content for mobile comes here

In Nederland is Publicis Amsterdam het bureau van Fortis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in