Niet trouw, wel lucratief
Consumenten die trouw zijn aan een merk? Vergeet het maar! Een klant die herhaaldelijk een specifiek product koopt, heeft gewoon behoefte aan dat product - dat dan al dan niet toevallig beschikbaar is op het juiste moment en de juiste plaats voor de juiste prijs. Exit loyaliteitsprogramma’s? Niet per se.
Loyaltymarketing kán succesvol zijn, mits op een verstandige manier en met realistische verwachtingen aangepakt. Dat begint met het vaststellen van de doelgroep, begrijpen wat die doelgroep beweegt en hoe dit kan worden vertaald in een aanbod dat geld oplevert.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDenk daarbij aan zaken als nuttige en relevante informatie voor mensen met weinig tijd, een priorityhelpdesk voor topklanten of interactiemogelijkheden met andere klanten (mensen zijn immers sociale dieren). En wat betreft de bijbehorende marketingcommunicatie: de klant is koning. Dus: weg met de pushactiviteiten! Leve de pullmessages!
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid