Overslaan en naar de inhoud gaan

Dove strikt sterproducer Shonda Rimes voor het vertellen van persoonlijke ‘real beauty-verhalen’

De producer van series als Grey’s Anatomy trapt af met een video over de dansende Cathleen die van haar omvang leerde houden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwste hoofdstuk in dikke ‘Real Beauty-boek’ van Dove luidt: ‘Dove Real Beauty Productions’. Daartoe zocht Dove in de USA de samenwerking met star producer (en scenarioschrijver en auteur) Shonda Rimes. Zij vertelt in de onderstaande video waarom ze het zo belangrijk vindt om het thema Real Beauty uit te dragen.

related partner content for mobile comes here

Donderdagavond is een belangrijke televisieavond in de Verenigde Staten omdat de hitseries Grey’s Anatomy en Scandals (beiden geproduceerd door Shondaland, het productiebedrijf van Rimes), worden uitgezonden. Gisteravond was tevens een belangrijk moment voor de Dove-campagne omdat het verhaal van Cathleen werd uitgezonden tijdens de finale-avond (laatste afleveringen) van de series. Het doel achter de verhalen is niet anders dan de eerdere inspanningen van Dove, namelijk om kijkers aan te moedigen om de definitie van echte schoonheid te verruimen. In Cathleens geval: mooi dik is niet lelijk. Dit is haar verhaal:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

De minidocu van bijna drie minuten kent nauwelijks branding (alleen helemaal aan het einde even). Dat geldt niet voor de dertig-seconden-commercial die bij de campagne hoort. In onderstaande video ontmoet Cathleen Shonda Rimes. Daarin is te zien dat Rimes een idool is voor veel mensen in de VS.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in