
Disney besloot vorig jaar als eerste filmmaatschappij om content via iTunes aan te bieden. Andere maatschappijen hielden de boot af vanwege afspraken met grote retailers als Wal-Mart en Target, beide grote afnemers van dvd’s. De retailers waren bang dat de prijzen van dvd’s scherp zouden zakken als de films via een kanaal als iTunes verkrijgbaar zouden zijn.
Maar van de Disney-dvd’s Cars en Pirates of the Caribbean 2 (sinds een paar maanden te koop) zijn er nog nooit zoveel verkocht. De laatste titel is snel op weg om de best verkochte dvd ooit te worden. De angst blijkt dus ongegrond. Verwacht wordt dat nu ook andere filmmaatschappijen de stap naar iTunes zullen maken.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: Reuters
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee