De meest besproken merken van MWC 2014
Het Mobile World Congress ligt alweer ruim een week achter ons. Analytics bedrijf Onalitica heeft nu onderzocht welke merken en producten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op merkniveau kreeg Samsung met 32,14% de meeste aandacht, gevolgd door Nokia (15,96%) en Sony (10,9%). Opmerkelijk: Apple stond met 8,5% op een vierde plek als 'most talked about brand', terwijl zij geen exposant waren op het MWC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op productniveau Samsung kreeg met haar nieuwe Galaxy S5 veruit het meeste aandacht (50,1 %). Op de tweede plaats komt Nokia met haar Android toestel Nokia X. Sony, LG en Huawei namen met hun nieuwe toestellen verder de top-5 in.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Zie infographic:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid