Overslaan en naar de inhoud gaan

De Keijzer in managementteam FunX

Rico de Keijzer is toegetreden tot het managementteam bij radiozender FunX in de functie van commercieel directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FunX is het interactieve radiostation voor en door de stadsjongeren in de Randstad. Na een voorbereiding van twee jaar en een proefperiode van ruim een halfjaar in Rotterdam (91.8 FM), heeft de zender onlangs haar zenderpakket uitgebreid met Den Haag en Amsterdam (98.4 FM en 96.1 FM). Binnenkort volgt ook een frequentie in Utrecht. De zender heeft een zogeheten urban-format, een mix van r&b, hiphop, reggae en mixpop (crossover tussen wereldmuziek en westerse invloeden) gelardeerd met lifestyle onderwerpen, (inter)nationaal en regionaal nieuws en actualiteiten. De luisteraar bepaalt min of meer welke nummers gedraaid worden en welke absoluut niet.
De Keijzer: ‘Het is mij duidelijk geworden dat adverteerders zich steeds meer bewust worden van de belevingswereld van de stadsjongeren. Een doelgroep die tot voor kort nauwelijks werd bediend maar waar FunX primair op is gefocust.’

related partner content for mobile comes here

De Keijzer werkte voorheen onder meer bij de Nederlandse Radio Groep (NRG, onderdeel van Imca Media Groep) en OMD.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in