Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond test digitale televisie-aanbieders

'Laat je niet gek maken.' Dat is de boodschap van de Consumentenbond na een grootschalig onderzoek naar digitale televisieaanbieders,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Laat je niet gek maken.' Dat is de boodschap van de na een grootschalig onderzoek naar digitale televisieaanbieders, decoders en platte tv's.

related partner content for mobile comes here

Volgens de bond moeten consumenten eerst bij zichzelf te rade gaan wat ze nu hebben, of ze daar tevreden over zijn en dan pas bedenken wat ze eigenlijk nodig denken te hebben.

En vooral niet ondoordacht nog voor het naderende WK een digitaal televisiepakket aanschaffen. Want dat kan soms een achteruitgang in kijkbeleving betekenen.

Ook aan decoders kleven volgens de bond allerlei nadelen en de meeste platte tv's kunnen nog niet tippen aan beeldbuis-tv's.

Zo gaat zappen gaat erg traag en is het energiegebruik van de kastjes, zelfs in standby, vaak enorm. En de bandbreedte is gemiddeld laag. De optimale bandbreedt (dvd-kwaliteit) wordt nergens gehaald. En de contracten en opzegtermijnen van de verschillende aanbieders varieren nogal.

Alle feiten op een rij kun je nalezen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in