Overslaan en naar de inhoud gaan

Brutalen hebben de halve wereld en waarschijnlijk de meeste stemmen

Ik moet er toch even wat van zeggen. Wijnand Jongen, directeur en gezicht van Thuiswinkel.org, is genomineerd voor DM-man van het jaar, en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik moet er toch even wat van zeggen. , directeur en gezicht van , is genomineerd voor DM-man van het jaar, en heeft een grootschalige oproep per e-mail gedaan om toch maar vooral op hem te stemmen.

related partner content for mobile comes here

Nu deed Marianne Robben (DM-vrouw van 2005) dat vorig jaar ook, maar zij beperkte zich toen tot relaties, volgens mij. Dat lijkt hier niet het geval.

Wijnand Jongen heeft iets ruimere adressenlijst tot zijn beschikking, zo lijkt het, want naast de mails op persoonlijke titel (die we hier bijna allemaal kregen) vond ik ook een oproep terug in onze algemene info@-mailbox. Beetje vreemd. Ook niet echt correct DM-gedrag, of juist wel?

Wijnands mail werd afgelopen donderdag verstuurd, ongetwijfeld naar alle 250 Thuiswinkel-leden.
Van de overige kandidaten (Ruud van Munster - Shell,
Ton Timmermans - De Friesland Zorgverzekeraar en
Frans Reichardt - Holy Cow! Direct Communications) heb ik nog geen post ontvangen.
Stemmen kan trouwens niet meer, want vanavond is de prijsuitreiking op .
Maar grote kans dat Wijnand het wordt!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in