Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument heeft bar weinig vertrouwen in duurzame intenties Coca-Cola en Pepsi

Slechts een kwart vindt dat de frisdrankgiganten doen wat zij beloven op het gebied van milieuvriendelijkheid.
Zwerfvuil
Zwerfvuil
© 123rf
Zwerfvuil
Zwerfvuil
© 123rf

De Nederlandse consument heeft geen hoge pet op van de duurzame intenties van grote frisdrankmerken. Slechts een kwart is van mening dat grote colamerken, (Coca-Cola en Pepsi) doen wat zij beloven op het gebied van milieuvriendelijkheid. Driekwart heeft daar dus geen vertrouwen in. Dat blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd door MeMo2 in opdracht van Adformatie onder 394 respondenten.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in