Overslaan en naar de inhoud gaan

CommunicatieTalent 2014: wordt het Rik Baas, Joost Geurtsen of Jade Wissink?

Baas werkt bij Sabel Communicatie), Geurtsen bij Nu.nl/Sanoma en Jade Wissink bij Rijkswaterstaat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rik Baas (Sabel Communicatie), Joost Geurtsen (Nu.nl/Sanoma) en Jade Wissink (Rijkswaterstaat) zijn genomineerd voor de titel CommunicatieTalent van het Jaar 2014.

related partner content for mobile comes here

De jury heeft deze drie jonge, aanstormende talenten genomineerd vanwege hun opvallende communicatieve prestaties in het afgelopen jaar.

De finalisten nemen het tegen elkaar op tijdens de verkiezingsavond op 2 december in het Rijksmuseum. De presentaties van de jonge professionals worden dan beoordeeld door een vakkundige jury en meer dan 200 communicatieprofessionals. De jury bestaat uit voorzitter Richard van der Eijk (Havenbedrijf Rotterdam), Noelle Aarts (WUR/UvA Logeion-leerstoel), Jeroen van Seeters (Hill & Knowlton), Rocco Mooij (vakblad Communicatie), Gonda Duivenvoorden (SRM) en Annemiek Wassens (Yacht). Ook het publiek mag meestemmen.

Binnenkort maakt de jury ook de finalisten voor de verkiezing Communicatieman/vrouw van 2014 bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in