Commerciële zenders op aandeel 45 procent
De publieke omroepen behaalden in week 41 een gezamenlijk gemiddeld
marktaandeel van 42 procent. De commerciële zenders haalden…
RTL4 blijft marktleider met 16 procent. RTL5 haalden 3 en Yorin 8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
SBS6 deed het met 10 procent, Net5 en V8 haalden beide 4 procent. Best
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisbekeken programma is traditioneel het zondagse acht uur Journaal. Dit keer
behaalde het 3,35 miljoen kijkers. Studio Sport (1) op zondag was twee met
2,42 miljoen kijkers. Spoorloos (bekroond met de Gouden Televizier Ring
scoorde 2,19 miljoen kijkers. Feyenoord-Bayern was vierde met 2,11 miljoen
'toeschouwers'. Het best bekeken commerciële programma staat op een vijfde
stek. Baantjer (RTL4) haalde 2,09 kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid