Studenten werven via SMS
De Technische universiteit gaat SMS inzetten om haar naamsbekendheid onder scholieren te vergroten. Met de actie XZje (SMS taal voor ‘ik zie je’) kunnen scholieren per SMS meedoen aan een prijsvraag. De actie loopt één maand en bestaat tevens uit een website, folders en direct mailings.
Michele Kroon, communicatiemanager TNW bij de TU Delft, geeft als reden voor de SMS-actie: ‘Rond deze tijd van het jaar beginnen de universiteiten met hun wervingscampagnes. De open dagen en studiebeurzen komen eraan en dit jaar wilden wij iets nieuws doen. Wij springen hiermee in op het feit dat SMS onder jongeren zeer populair is’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Via de website kunnen scholieren de dagboeken lezen van verschillende
studenten. Daarin zitten de letters verborgen die samen het juiste
woord vormen. De scholieren kunnen per SMS het woord versturen en op die
manier meedingen naar prijzen. De TU Delft hoopt hiermee de aandacht van
scholieren te vestigen op de opleidingen Scheikundige Technologie, Technische Natuurkunde en Technische Materiaalwetenschappen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid