Overslaan en naar de inhoud gaan

Studenten werven via SMS

De Technische universiteit gaat SMS inzetten om haar naamsbekendheid onder scholieren te vergroten. Met de actie XZje (SMS taal voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Technische universiteit gaat SMS inzetten om haar naamsbekendheid onder scholieren te vergroten. Met de actie XZje (SMS taal voor ‘ik zie je’) kunnen scholieren per SMS meedoen aan een prijsvraag. De actie loopt één maand en bestaat tevens uit een , folders en direct mailings.

related partner content for mobile comes here

Michele Kroon, communicatiemanager TNW bij de TU Delft, geeft als reden voor de SMS-actie: ‘Rond deze tijd van het jaar beginnen de universiteiten met hun wervingscampagnes. De open dagen en studiebeurzen komen eraan en dit jaar wilden wij iets nieuws doen. Wij springen hiermee in op het feit dat SMS onder jongeren zeer populair is’.

Via de website kunnen scholieren de dagboeken lezen van verschillende
studenten. Daarin zitten de letters verborgen die samen het juiste
woord vormen. De scholieren kunnen per SMS het woord versturen en op die
manier meedingen naar prijzen. De TU Delft hoopt hiermee de aandacht van
scholieren te vestigen op de opleidingen Scheikundige Technologie, Technische Natuurkunde en Technische Materiaalwetenschappen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in