Overslaan en naar de inhoud gaan

Imago hypotheekverstrekkers slechter

De hypotheekwereld begint in zwaar weer te komen. Alhoewel het gemiddelde hypotheekbedrag blijft stijgen, daalt het aantal afgesloten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Blauw Research onder ruim 450 recente en 250 toekomstige hypotheekafsluiters, de Image & Performance Monitor Hypotheekdistributie. De ongekende groei van de afgelopen jaren lijkt definitief voorbij te zijn en de slag om de hypotheekgever wordt daarmee duidelijk heftiger. De mindere waardering voor de hypotheekadviseurs heeft geen invloed op de bekendheid. Met name de grote banken, zoals ABN-Amro en Rabobank en De Hypotheker zijn bekend onder de afsluiters. Organisaties als Postbank, ING, SNS en Hypotheekshop zijn bij personen die van plan zijn een hypotheek af te sluiten veel minder bekend als hypotheeknemer dan bij de recente afsluiter. Maar als een marktpartij aan de vereisten van betrouwbaar, deskundig, objectief en een duidelijke uitleg voldoet, krijgt zij het vertrouwen van de consument. Uit de Monitor blijkt dat de Rabobank, ABN AMRO en de Postbank hun goede imago het beste kunnen verzilveren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in