Commerciële omroepen op 49 procent
De commerciële tv-omroepen behaalden in week 20 opgeteld een marktaandeel van 49 procent. De publieke zenders scoorden gezamenlijk 38…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 was weer de grootste zender met 18 procent, RTL5 behaalde 4 procent en Yorin 6 procent. SBS6 had een aandeel van 11 procent, Net5 6 en V8 4 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Studio Sport, gisteravond 19.00 uur. Dat trok ruim 3,2 miljoen kijkers. Kopspijkers werd bekeken door bijna 2,7 miljoen mensen. Daarna volgen het Journaal (20.00 uur, zondag) met 2,2 miljoen, Spoorloos met 2,1 miljoen en Juventus-Real Madrid voor de Champions League met ruim 2 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe cijfers zijn afkomstig van Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid