Christine Liebrecht wint Customer Media Scriptie Award
Afgelopen dinsdag, 22 december in de Hermitage in Amsterdam, is Christine Liebrecht, oud-studente Radboud Universiteit Nijmegen, door het publiek verkozen tot de winnaar van de eerste Customer Media Scriptie Award. Naast de prestigeuze titel heeft Liebrecht met haar scriptie ‘Betrokken bladen’ een cheque ter waarde van € 1.500,- ontvangen.
Liebrecht onderzocht in haar scriptie in hoeverre een personeelsblad invloed heeft op de betrokkenheid van de medewerkers bij de organisatie waarvoor zij werken. Haar onderzoek toont aan dat een personeelsblad de betrokkenheid verhoogt, mist het gericht is op de medewerker en de afstand met de lezer klein is.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens de jury is de relevantie van de scriptie ‘Betrokken bladen’ voor de branche groot is. Sterk punt van dit werkstuk is dat de onderzoeksopzet zeer omvangrijk is (N=500). De hoeveelheid magazines die zijn geanalyseerd is groot.
Naast Liebrecht hebben de twee andere genomineerde auteurs Tim Hollander en Judith de Waard hun bevindingen gepresenteerd aan het publiek.
Smin, de organisatie van de Customer Media Scriptie Award, is verheugd met het verloop van de eerste editie van de Customer Media Scriptie Award waarvoor dit jaar acht inzendingen zijn ingezonden. De associatie kijkt uit naar nog meer inzendingen in 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid