Overslaan en naar de inhoud gaan

Christine Liebrecht wint Customer Media Scriptie Award

Christine Liebrecht, oud-studente Radboud Universiteit Nijmegen, is met haar scriptie ‘Betrokken bladen’ door het publiek verkozen tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen dinsdag, 22 december in de Hermitage in Amsterdam, is Christine Liebrecht, oud-studente Radboud Universiteit Nijmegen, door het publiek verkozen tot de winnaar van de eerste Customer Media Scriptie Award. Naast de prestigeuze titel heeft Liebrecht met haar scriptie ‘Betrokken bladen’ een cheque ter waarde van € 1.500,- ontvangen.

related partner content for mobile comes here

Liebrecht onderzocht in haar scriptie in hoeverre een personeelsblad invloed heeft op de betrokkenheid van de medewerkers bij de organisatie waarvoor zij werken. Haar onderzoek toont aan dat een personeelsblad de betrokkenheid verhoogt, mist het gericht is op de medewerker en de afstand met de lezer klein is.

Volgens de jury is de relevantie van de scriptie ‘Betrokken bladen’ voor de branche groot is. Sterk punt van dit werkstuk is dat de onderzoeksopzet zeer omvangrijk is (N=500). De hoeveelheid magazines die zijn geanalyseerd is groot.

Naast Liebrecht hebben de twee andere genomineerde auteurs Tim Hollander en Judith de Waard hun bevindingen gepresenteerd aan het publiek.

Smin, de organisatie van de Customer Media Scriptie Award, is verheugd met het verloop van de eerste editie van de Customer Media Scriptie Award waarvoor dit jaar acht inzendingen zijn ingezonden. De associatie kijkt uit naar nog meer inzendingen in 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in