Chio strikt Ron en Rick Brandsteder voor commercials


De campagne van Selmore draait om het spel tussen jong en oud, de spanning tussen generaties en de grapjes onderling.
De eerste commercial is bij Ron thuis. Hij ontvangt een pakketje dat geadresseerd is aan R. Brandsteder. Ron gaat er vanuit dat hij het gezicht mag worden van Chio Chips. Totdat blijkt dat Rick eigenlijk benaderd is...
Dit jaar zullen nog diverse andere commercials met Rick en Ron verschijnen.
Chio Chips Kettle Cooked TVCommercial
Credits
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Copywriter: Paul de Jongh
Artdirector: Ingeborg de Caluwé
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Theo Toering, Marjolein Dinnissen, Joost Nooijen
Productiemaatschappij: hazazaH
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
D.O.P./Cameraman: Piotr Kukla
Geluidstudio: The Ambassadors
Muziek: The Ambassadors, Sebastiaan Roestenburg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid