Overslaan en naar de inhoud gaan

Chio strikt Ron en Rick Brandsteder voor commercials

Vader en zoon zijn te zien in een nieuwe langlopende campagne voor het chipsmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne van Selmore draait om het spel tussen jong en oud, de spanning tussen generaties en de grapjes onderling.

De eerste commercial is bij Ron thuis. Hij ontvangt een pakketje dat geadresseerd is aan R. Brandsteder. Ron gaat er vanuit dat hij het gezicht mag worden van Chio Chips. Totdat blijkt dat Rick eigenlijk benaderd is...

Dit jaar zullen nog diverse andere commercials met Rick en Ron verschijnen.

related partner content for mobile comes here


Credits

Copywriter: Paul de Jongh            
Artdirector: Ingeborg de Caluwé
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Theo Toering, Marjolein Dinnissen, Joost Nooijen
Productiemaatschappij: hazazaH
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
D.O.P./Cameraman: Piotr Kukla
Geluidstudio: The Ambassadors
Muziek: The Ambassadors, Sebastiaan Roestenburg 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in