
Amsterdam RAI, organisator van de AutoRAI – de grootste autobeurs in Nederland – heeft, na een pitch onder drie bureaus, pr- en communicatiebureau Weber Shandwick aangewezen om te ondersteunen bij de campagne van de 2015-editie.
De beurs vindt dit jaar voor de 59e keer plaats, van 17 tot en met 26 april, in de Amsterdamse RAI. Het thema voor de campagne dit jaar: ‘Discover your Drive’.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDigitale activatie
Weber Shandwick zal voorafgaand aan de beurs een digitale activatie uitrollen. Het bureau is daarbij verantwoordelijk voor zowel het creatieve concept en de volledige productie als de pr- en publiciteitsaanpak eromheen.
Het winnende idee
Bezoekers van de beurs worden in lijn met het thema uitgenodigd om hun ultieme auto te ontdekken. Daarvoor heeft Weber Shandwick een online tool bedacht; het winnende idee van de pitch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee