Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick aan de slag voor AutoRAI 2015

Het thema dit jaar: Discover your Drive.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amsterdam RAI, organisator van de – de grootste autobeurs in Nederland – heeft, na een pitch onder drie bureaus, pr- en communicatiebureau Weber Shandwick aangewezen om te ondersteunen bij de campagne van de 2015-editie.

related partner content for mobile comes here

De beurs vindt dit jaar voor de 59e keer plaats, van 17 tot en met 26 april, in de Amsterdamse RAI. Het thema voor de campagne dit jaar: ‘Discover your Drive’.

Digitale activatie

Weber Shandwick zal voorafgaand aan de beurs een digitale activatie uitrollen. Het bureau is daarbij verantwoordelijk voor zowel het creatieve concept en de volledige productie als de pr- en publiciteitsaanpak eromheen.

Het winnende idee

Bezoekers van de beurs worden in lijn met het thema uitgenodigd om hun ultieme auto te ontdekken. Daarvoor heeft Weber Shandwick een online tool bedacht; het winnende idee van de pitch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in