
Op dit educatieve, multimediale Cannes Lions Amsterdam worden alle winnende film-, print- & poster-, cyber- en mediaLions getoond.
Overdag zijn de print- poster, media- en cyberLions gratis te bezichtigen van 10.00-18.00 uur, waarna het (betaalde) avondprogramma begint. Dit omvat de printtentoonstelling en de commercialreel, evenals de media- en cyberlions. De kosten bedragen 50 euro p.p. (inclusief drank en hapjes), tevens bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van een buffet. Dat kost nog eens 20 euro p.p. (ex. btw). De filmreel wordt vanaf 20.00 uur vertoond, met aansluitend een borrel.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeEerder op de dag zijn er ook workshops over onder meer de printLions (16.30 uur, Café du Print), maar toegang is alleen op aanmelding (wel gratis).
Cannes Lions Amsterdam wordt georganiseerd door Adformatie, BrandConnection, Cebuco, Groep publiekstijdschriften NUV, MSN, Radio 538, Screenvision, fotostockbureau TCS, en Vea, in samenwerking met Hypsos, Epidemie en Usual Suspects.
Zie CannesLionsAmsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee