Campioentje laat zien hoe het moet


In het concept zien we Campioentje de koe, die op speelse wijze kinderen uitnodigt naar buiten te komen, te spelen en leuke records neer te zetten. Mountain Design heeft een identiteit ontwikkeld voor Campioentje en creëerde de verpakking voor het zuivelproduct.
Onderdeel van het concept zijn onder andere een tv-commercial, een kampioenenjournaal op Nickelodeon, een site, kampioenenboeken en andere promotionele items. Binnen de site kun je leuke uitnodigingen naar vriendjes en vriendinnetjes sturen om ze uit te dagen om ook nieuwe records neer te zetten. Je kunt zelfs foto's en filmpjes van het record erbij zetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de verpakking staan naast Campioentje de koe smaak, natuurlijkheid en voedzaamheid centraal. De range bestaat uit 4packs met daarin portieverpakkingen drinks en 2packs yoghurts in diverse smaken.
Dit is een productintroductie zoals het hoort, het wordt gelijk groots en compleet aangepakt. Je zou kunnen zeggen dat het instrument mobiel gemist wordt, maar gezien de zeer jonge doelgroep is dat niet realistisch. Heeft iemand het al geprobeerd?
Via: Adformatie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid