Overslaan en naar de inhoud gaan

Campioentje laat zien hoe het moet

Het nieuwe product Campioentje van Campina, verantwoorde zuivel voor kinderen, wordt gelanceerd in een totaalconcept. Het concept werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het concept zien we de koe, die op speelse wijze kinderen uitnodigt naar buiten te komen, te spelen en leuke records neer te zetten. heeft een identiteit ontwikkeld voor Campioentje en creëerde de verpakking voor het zuivelproduct.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van het concept zijn onder andere een tv-commercial, een kampioenenjournaal op , een site, kampioenenboeken en andere promotionele items. Binnen de site kun je leuke uitnodigingen naar vriendjes en vriendinnetjes sturen om ze uit te dagen om ook nieuwe records neer te zetten. Je kunt zelfs foto's en filmpjes van het record erbij zetten.

Op de verpakking staan naast Campioentje de koe smaak, natuurlijkheid en voedzaamheid centraal. De range bestaat uit 4packs met daarin portieverpakkingen drinks en 2packs yoghurts in diverse smaken.

Dit is een productintroductie zoals het hoort, het wordt gelijk groots en compleet aangepakt. Je zou kunnen zeggen dat het instrument mobiel gemist wordt, maar gezien de zeer jonge doelgroep is dat niet realistisch. Heeft iemand het al geprobeerd?

Via:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in